Автоматизація готелів та ресторанів "SuperHotel"

«SUPERHOTEL» - продукт вітчизняного виробника, нічим не поступається закордонним аналогам, при цьому істотно виграє в ціновій позиції, будучи на сьогоднішній день найбільш цікавою пропозицією на ринку автоматизації ресторанно-готельного бізнесу в Україну.





Переваги
Завдання

Можливості
Інтерфейс





ПЕРЕВАГИ:

Унікальність продукту полягає в тому, що в базовій поставці йдуть всі необхідні функції для повного товарно-фінансового обліку ресторанно-готельного бізнесу на відміну від інших програмних продуктів.
Продукт повністю розроблений українськими фахівцями і продовжує розвиватися і оптимізуватися.
«SUPERHOTEL» - програма в цілому адаптована під український ринок у сфері ресторанно-готельного бізнесу.
Так само наш продукт може бути використаний і пристосований для виконання нестандартних запитів клієнтів так як є можливість виконання доробок по конкретному технічному завданню замовника. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:

  • автоматизація барів, кафе і ресторанів;

  • автоматизація готелів, готелів, пансіонатів.

МОЖЛИВОСТІ «SUPERHOTEL»:

  • онлайн бронювання номерів; система контролю доступу;

  • виставлення рахунків клієнтам, резервування, бронювання номерів;

  • планування заїздів гостей, враховуючи поточну і перспективну завантаження номерного фонду;

  • поверховий, корпусних план готелю;

  • робота з "шахматкою" (таблиця заселення);

  • робота з клієнтами: поселення, переселення, продовження;

  • реєстрація іноземних громадян;

  • розмежування прав доступу;

  • формування нарядів покоївкам, постановка / зняття з ремонту;

  • облік робочого часу;

  • формування звітів за різними показниками;

  • система розрахунків через фіскальний реєстратор;

  • можливість управлінням готельним бізнесом через віддалений доступ;

  • робота з клієнтами: карта гостя і пошук для управління клієнтською базою;

  • реєстр всіх подій в системі для кращого контролю персоналу;

  • зміни тарифів з допомогою установки сезонів;

  • автоматизація всього процесу обслуговування клієнта (від прийняття замовлення до розрахунку);

  • резервування столів;

  • підтримка бездротових терміналів, планшетів для обслуговуючого персоналу;

  • додаткові товари для блюд / послуг (модифікатори);

  • робота з дисконтними, платіжними картами;

  • робота з різними типами оплат;

  • поділ, перенесення рахунків;

  • заповнення довідників;

  • управління прайс-листами.

ОСНОВНІ ІНТЕРФЕЙСИ:

  • інтерфейс з фіскальним реєстратором;

  • інтерфейс з турнікетами;

  • інтерфейс з 1С-бухгалтерія;

  • додаткові інтерфейси з електронними замками, міні АТС.

Також дивіться